Onze werkwijze

Onze werkwijze is transparant, proactief en op alle fronten gericht op kwaliteit.

Persoonlijke aanpak

Wij zijn er voor u als ondernemer én uw onderneming in alle levensfasen. U heeft één vast aanspreekpunt die persoonlijk bij u betrokken is en alle 'ins en outs' van uw onderneming kent. Een sparringpartner die ook op eigen initiatief alle expertise binnen ons kantoor en netwerk aangrijpt om u vooruit te helpen. In alles wat we doen zorgen we voor duidelijkheid en overzichtelijkheid. Van het persoonlijke contact tot en met de factuur.

Kwaliteit

Wij zijn trots op ons SRA-lidmaatschap, dat staat voor kwaliteit, kennis en deskundigheid.  Met vaste regelmaat wordt dit door onafhankelijk deskundigen gecontroleerd. Zo bent u verzekerd van een betrouwbare en kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Een kantoor dat meebeweegt met de bedrijfseconomische ontwikkelingen. Feeling heeft met het ondernemersklimaat en beschikt over een breed netwerk en kennis van uw branche. Bij u in de regio én daarbuiten.

Verordeningen en voorwaarden

Wij werken eerlijk en zorgvuldig, in overeenstemming met de vereisten van de wet en de verordeningen en voorschriften van de beroepsorganisaties:

Klokkenluidersregeling

Wanneer zich onregelmatigheden voordoen die de integriteit van ons werk beschadigen of in twijfel brengen, willen wij dat weten. Daarom hanteren we een klokkenluidersregeling. Deze regeling garandeert dat iedereen – werkend voor Lansigt of niet – misstanden kan melden zonder zich zorgen te hoeven maken over de mogelijke consequenties. Bekijk onze klokkenluidersregeling

Klachtenregeling

Wij hechten veel waarde aan tevreden relaties en werken daarom continu aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Wij realiseren ons ook dat waar gewerkt wordt, fouten gemaakt kunnen worden of misverstanden kunnen ontstaan. Wanneer u niet tevreden bent over de manier waarop wij uw opdracht uitvoeren, dan stellen wij het zeer op prijs als u uw opmerking of klacht meldt aan uw contactpersoon. Als uw klacht niet naar volle tevredenheid is afgehandeld, kunt u zich formeel wenden tot de directie van Lansigt. Wij zullen uw klacht vertrouwelijk en volgens een vastgestelde klachtenregeling behandelen. Bekijk onze klachtenregeling.

Privacy- en cookieverklaring

Lansigt hecht eraan zorgvuldig met uw persoonsgegevens om te gaan. Met het doorgeven van uw contactgegevens geeft u ons toestemming deze te verwerken in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In deze privacy- en cookieverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en waarvoor we uw gegevens gebruiken. Bekijk onze privacy- en cookieverklaring.