Lansigt wil haar klanten uitdagen om toekomstgericht te denken en te doen. Dit uitdagen vindt voornamelijk plaats in de gesprekken tussen adviseur en klant. Het magazine Sigt stelt voorbeelden en portretteert ondernemers van allerlei pluimage. Wat hen verbindt, is dat zij op enig moment hun toekomst in beeld hebben gebracht en daaraan acties hebben verbonden. Zij zijn de ‘helden van het MKB’ doordat ze visie en durf hebben getoond.

Klantinterviews

In deze editie is Sjacco Nel aan het woord over het formulehuis Market Food Group.  'Alles moet perfect gaan, het is elke dag topsport, wij zoeken actief naar groei en innovatie'. Barbara, Martine en Iris Lafeber namen in 2019 het transportbedrijf over van hun vader en oom. 'Toen ons werd gevraagd om het bedrijf over te nemen, twijfelde geen van drieën.' Daarnaast werd Ad Wijnhout samen met zijn dochter Michelle Wijnhout geinterviewd. In het interview gaan we in op de rol van jongeren binnen de organisatie en het bereiken van een duurzame wereld door het inzetten van de SDG's (Sustainable Development Goals). 

Nieuwe positionering en huisstijl van Lansigt

'Samen ambitie aanjagen' dat is de belofte van Lansigt die past bij de nieuwe positionering en huisstijl. Wij denken dat het goed is om af en toe als organisatie in de spiegel te kijken. Waar staan we voor? Wat zijn onze drijfveren? Waarin willen we groeien? Dit maakt dat we onze belofte hebben herschreven. Onze nieuwe belofte zetten we graag kracht bij met een vernieuwde stijl en uitstraling. Benieuwd hoe dat er verder uitziet?

Lees dit en meer in de onderstaande Sigt.

25 maart 2021
Geplaatst in: Nieuws, Lansigt, Magazine Sigt